دبیرخانه جام باشگاه‌های کتابخوانی خوزستان به منظور بهره مندی کودکان و نوجوانان اعضای باشگاه‌ها در ایام فراغت و شیوع ویروس کرونا، پویش کتابخوانی در خانه می‌مانیم باشگاهی را برگزار می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مرتضی جمشیدی معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در این روزهای بحرانی و شیوع ویروس کرونا،دبیرخانه جام باشگاه های کتابخوانی خوزستان اقدام به برگزاری پویش کتابخوانی در منزل ویژه اعضای باشگاه های کتابخوانی استان کرده است.

او افزود: به علت برگزار نشدن جلسات باشگاه های کتابخوانی استان و تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان استان تلاش کردیم با همیاری تسهیلگران باشگاه ها، جلسات کتابخوانی اعضا را در قالب پویش کتابخوانی در منزل به صورت رقابتی برای آنان اجرا کنیم. 

جمشیدی هدف از برگزاری این پویش را توسعه و ترویج کتابخوانی، ایجاد حس رقابت سالم در بین کودکان و نوجوانان و ادامه دادن فعالیت باشگاه ها از طریق مطالعه کتاب های مورد علاقه آنها با استفاده از این پویش، عنوان کرد.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به بخش‌های این مسابقه کتابخوانی اظهار داشت: در این پویش اعضای باشگاه‌ها می‌توانند در دو بخش کلیپ فیلم ۶۰ تا ۱۲۰ ثانیه‌ای و مرور خاطرات کودکان و نوجوانان در مبارزه با شکست ویروس کرونا و نحوه‌ی برخورد با آن شرکت کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: اعضای باشگاه ها می توانند تا ۲۰ اردیبهشت سال جاری، از بین کتاب هایی که در این ایام مطالعه کردند یکی را انتخاب کرده و به صورت کلیپ، فیلم کتاب را به همراه مشخصات و توضیحات آن با حضور شرکت کننده با ابتکار و خلاقیت به تصویر بکشانند و به دبیرخانه جام باشگاه های کتابخوانی خوزستان واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارسال کنند که در بخش خاطرات کرونایی نیز علاقه مندان می توانند همزمان با بخش اول تا ۲۰ اردیبهشت آثار خود را به ایمیل f.heydarpoor54@jmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.